Selasa, 15 Julai 2014

KOPI SUPERBESTPOWER YG MEMANG POWER

assalamualaikum sume warga melaka yg berhampiran dgn area tesco cheng n stadium hang jebat jga area alai,serkam umbai n sewaktu dgnnye..n jga memang pengidap diabetis,darah tinggi n sewaktu dgnnye boleh la call saya ye tuk mendapatkan kopi yg memang power n berkesan ni ye...012-9150364 n 010-7758786 dengan harga Rm 27.90 x 20 sachet... x ler mahalkan yg penting khasiat nye kan yg mmng power n berkesan

 Kandungan : Estrak Tongkat Ali, Ekstrak Ganoderma, Estrak Ubijaga, Ekstrak Kopi Arabica, Krimer Bukan Tenusu dan Aspartame

 KEBAIKAN :
 1. Tambahkan tenaga untuk lelaki dan wanita 2. Membersihkan toksik dalam badan 3. Mencegah pembentukan kolestrol dalam saluran darah. 4. Membaik pulih sel tubuh badan 5. Melancarkan perjalanan darah 6. Merawat tekanan dara tinggi 7. Migrain, Kebas, Sakit Sendi dan otot 8. Membantu merawat ghout 9. Merawat kencing manis Sesuai diminum oleh lelaki dan wanita. Tanpa perlu menambah gula bila disediakan. Sesuai untuk pengidap kencing manis

 ok uoolllss sume ni antara testimoni kopi yg betul2power ni...kalau nk tahu lg lebih lanjut bole juga dengar radio melaka setiap ahad pukul 4 ptg tentang khasiat kopi yg memang power ni ok...

 TESTIMONI PENGGUNA KOPI SUPERBEST POWER :

 Saya bekerja sebagai seorang pengasuh kanak-kanak di rumah, saya mengalami masalah penyakit migrain selama 6 tahun, pada 13 Oct 2010 adik saya dari Kelantan membawa sepapan kopi pra campuran superbest power, yang pada masa itu saya tengah sakit migrain. Dia bancuh 2 paket kopi tersebut dan memberi saya minum. Alhamdulillah, setelah minum hampir 10 minit, sakit yang saya alami telah hilang dan sampai sekarang saya tidak sakit lagi. Sekarang, kopi pra campuran superbest power menjadi minuman harian saya. Terima kasih Superbest Power.
 ZAMILAH BT ABD HAMID - BAYAN LEPAS, PULAU PINANG “

 Saya sudah lama menghidap penyakit darah tinggi, fibroid, kencing manis dan jantung. Selama 5 tahun saya bergantung pada ubat yang diberi oleh doktor. Saya terpaksa menelan ubat sebanyak 60 biji untuk 1 hari. 20 biji setiap kali. Setelah diperkenalkan kopi Superbestpower oleh kawan, segalanya mula berubah. Selepas minum kopi ini selama 2bulan, penyakit saya semakin berkurang dimana penyakit kencing manis dan darah tinggi terkawal. Dan saya tidak lagi menelan ubat, tetapi hanya mengamalkan minum kopi superbestpower ini setiap pagi dan petang. Begitu juga dengan suami saya yang pernah kemalangan jalan raya, dan berjalan menggunakan tongkat. Selepas mengamalkan minum kopi ini, badannya semakin sihat.” RADZIAH 58 TAHUN, BUKIT SELAMBAU, KEDAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan